عوارض درمان بیماری مننژیوم با جراحی

چهارشنبه تیر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۶

عوارض درمان بیماری مننژیوم با جراحی

عوارض درمان بیماری مننژیوم با جراحی و رادیوتراپی عبارت است …



عوارض درمان بیماری مننژیوم با جراحی و رادیوتراپی عبارت است از:

عوارض عمل مننژیوم

چنانچه تومور در محل مناسب قرار داشته باشد، بیش از ۸۵ % موارد مننژیوم را می‌توان با موفقیت به روش جراحی درمان کرد. محل، مقدار توموری که پس از جراحی در مغز باقی می‌ماند و مهارت جراح مغز و اعصاب همگی بر موفقیت عمل اثر می‌گذارند.

عوارض رادیوتراپی

رادیوسرجری استریوتاکتیک رشد تومور مننژیوم را در بیش از ۸۰ % موارد متوقف می‌کند.

مدیریت و پشتیبانی

اضطراب و نگرانی بیمار پس از تشخیص وجود تومور در مغز طبیعی و قابل درک است. این تشخیص زندگی بیمار را زیر و رو می‌کند و وی باید وقت زیادی را به ویزیت‌های متعدد اختصاص دهد و خود را برای جراحی آماده کند. اگر شما نیز با این مشکل روبرو هستید، راهکارهای زیر کمک می‌کند تا این دوران پراضطراب و دشوار را مدیریت کنید.
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
🟪 #دکتر_آرمین_جعفری
@dr_arminjafari

متخصص جراحی مغز و اعصاب، دیسک وستون فقرات

استادیار دانشگاه
⭕ رتبه ممتاز بورد تخصصی
@dr_arminjafari
.
🟣 شماره تماس مشاوره و پشتیبانی:
. 📱09331090818
.

عوارض عمل مننژیوم

چنانچه تومور در محل مناسب قرار داشته باشد، بیش از ۸۵ % موارد مننژیوم را می‌توان با موفقیت به روش جراحی درمان کرد. محل، مقدار توموری که پس از جراحی در مغز باقی می‌ماند و مهارت جراح مغز و اعصاب همگی بر موفقیت عمل اثر می‌گذارند.چنانچه تومور در محل مناسب قرار داشته باشد، بیش از ۸۵ % موارد مننژیوم را می‌توان با موفقیت به روش جراحی درمان کرد. محل، مقدار توموری که پس از جراحی در مغز باقی می‌ماند و مهارت جراح مغز و اعصاب همگی بر موفقیت عمل اثر می‌گذارند.چنانچه تومور در محل مناسب قرار داشته باشد، بیش از ۸۵ % موارد مننژیوم را می‌توان با موفقیت به روش جراحی درمان کرد. محل، مقدار توموری که پس از جراحی در مغز باقی می‌ماند و مهارت جراح مغز و اعصاب همگی بر موفقیت عمل اثر می‌گذارند.

عوارض رادیوتراپیعوارض درمان بیماری مننژیوم با جراحی

رادیوسرجری استریوتاکتیک رشد تومور مننژیوم را در بیش از ۸۰ % موارد متوقف می‌کند.

مدیریت و پشتیبانی